KUPI KARTU
menu opener

Arriva brend se menja

Arriva od ove godine uvodi novi osvežen identitet nakon što je pre 20 godina ime Arrive počelo da se pojavljuje širom gradova Evrope.

U sklopu ove izmene, Arriva će od ove godine, imati novi logotip koji je osvežen, moderniji, ali I okrenut ka korisnicima.

Screenshot_1

Od 2018. godine, širom Evrope, svuda gde Arriva posluje biće usvojen nov brend, uključujući i novi logo Arrrive a izmene će se raditi postepeno i ekonomski isplativo.

Novi identtitet podržava Arrivinu strategiju ka razvoju i viziju da postane Pravi izbor za putovanje ( engl. Mobility partner of choice ), pri tom se snažnije pozicionirati na nepredvidivom transportnom tržištu.

Danas, Arriva je značajan evropski transportni prevoznik sa autobusima, vozovima, putničkim vozilima i čak vodenim autobusima širom 14 zemalja.

Dejan Bogunović, direktor kompanije Arriva u Srbiji kaže: “Arrivin logo, i u većini slučajeva naši plavi i beli autobusi, postali su deo transportnog miljea širom gradova Evrope. Jako smo ponosni na ime i brend Arrive tako da nam je bilo važno da zadržimo ono što je specifično za Arrivu a pri tom i da pokažemo da imamo brend koji je orijentisan ka korisnicima i koji će podržati naše planove ka širenju I razvoju”, završava Bogunović.