KUPI KARTU
menu opener

Najčešće postavljana pitanja

  • ?
    Kako kupiti online kartu?

    Da biste kupili kartu na www.arriva.rs prvo je potrebno da pronađete željenu linuju putem našeg pretraživača reda vožnji. Ako pronađena linija ima aktivnu ikonu ‘Kupi kartu’ to znači da je za nju moguće kupiti kartu. Nakon što kliknete na ikonu ‘Kupi kartu’, potrebno je da popunite prodajni obrazac (podatke o putniku), izaberete način plaćanja (vašu kartu možete platiti direktno debitnim/kreditnim karticama, putem e-bankinga, uplatnicom u pošti/banci/menjačnici ili iPay elektronskim novcem). Nakon rasknjižene uplate karta Vam se dostavlja putem email-a.

  • ?
    Kako otkazati kartu, promeniti datum putovanja ili ime putnika?

    Da biste upravljali svojom kratom potrebno je da kliknete na ikonicu “vaše karte” i ulogujete se na Vaš nalog (ukoliko imate nalog) ili sa brojem karte (nalazi se na samoj karti i sadrži 20 cifara). Nakon logovanja, potrebno je da odaberete željenu opciju “otkazivanje karte”, “promena datuma putovanja” ili “promena imena putnika” I sledite instrukcije.

  • ?
    Kako kupiti povratnu kartu?

    Povratna karta se može kupiti na dva načina.
    1. Kupovinom standardne povratne karte, na koraku “Izbor karte” odabirom “Povratna karta” iz padajućeg menija
    2. Kupovinom zasebnih karata za svaki smer (preporuka ukoliko je na željenoj liniji dostupno dinamičko tarifiranje cena karata)

  • ?
    Zašto karta ne može da se kupi dan za dan?

    Kupovina online karata dostupna je od 24h pred željeni polazak (nakon tog termina prodaja se sistemski zatvara) pa čak i do dva meseca unapred.

  • ?
    Da li karta treba da se odštampa ili ne?

    Za putovanja na međumesnim linijama Arriva LITAS katu nije potrebno posedovati u štampanoj formi, dovoljno je pokazati je u elektronskom formatu na pametnom telefonu Ili tablet uređaju.
    Za putovanja na međunarodnim linijama Arriva LITAS kartu je potrebno posedovati u štampanoj formi.

Pogledaj sve